a

a

úterý 7. ledna 2014

Moje plány pro rok 2014

Jeden rok střídá druhý a opět nade všemi jako Damoklův meč visí slovo "předsevzetí". (Budu víc běhat, přestanu kouřit, budu zvedat víc na bench, dám víc gólů, čím víc gólů dáme, tím víc bodů máme, nebudu jíst tučná jídla apod.) Moc to nemusím, proto si taky nic takového nedávám. Spíš mám takový ucelený seznam toho všeho, co bych rád stihl. :-) Jako například seznam závodů, na kterých bych se rád ukázal. Jediné co může zavánět předsevzetím je porce km, kterou jsem si letos vytyčil a také to, že chci "být zdravý a aby se mi vyhýbala zranění," ale to druhé by nemělo být ani tak předsevzetím, jako spíš toužebným přáním každého běžce. Moc dobře vím, o čem mluvím/píšu. Ještě teď mě občas po doběhu bolí koleno. Naštěstí to už není tak strašné, jako v prosinci. (klepu na vše dřevěné co mám po ruce) Pomáhá mi spoustu protahovacích cviků a balančních cvičení, které jsem našel buď na internetu, nebo si sám sobě vymyslel. Mezi nejoblíbenější z nich patří onen na obrázku. Schválně si jej zkuste. Určitě ucítíte pnutí v místě puntíku-boční strana hýždí. Cca v místech, kde začíná stehenní povázka.  


Doktory/fyzioterapeuty jsem zatím nenavštívil, nemám "nemocniční" prostředí rád. Je to tam všude cítit "nezdravě", nebo nevím, jak takovou tu směs dezinfekce a pyžma pacientů a nemocných/chorých nazvat. Ale to máme asi v rodině. (Vzpomínám si na historku o mém dědovi, jak když ho vzali kdysi do nemocnice na nějaké vyšetření, tak cvrnkal do teploměru jak malej školák, aby vylezla rtuť nahoru a on mohl být propuštěn :-) )
No ale přejděme k těm plánům. Pokud zdraví dovolí, tak odstartujeme s Tomem hned z ostra.
Leden:
-24 hodin kolem Lysé Hory. Snad nebude taková zima, že by člověk ronil kroupy. :)
Duben:
-v Jeseníkách bude ještě plno sněhu, tak bych si chtěl střihnout pouze trasu Half Horské výzvy. Navíc týden na to je v Brně půlmaraton, takže se nechci nějak zrušit.
- Na moje narozeniny a na Bílou sobotu se běží výše zmiňovaný Půlmaraton v domácím Brně. Nabízí se tak možnost porovnávání výsledků z loňského ročníku. :) 
Květen:
-to je pro změnu Horská výzva na daleké Šumavě. Ale kdo ví, Tom bude finišovat ve škole, takže  leda s někým jiným. (Chcete mě? :-) )
Červen:
-Pokud se mi Šumavská horská výzva zdá daleko, tak co teprve ta Krušnohorská. Uvidíme, snad jedna z nich vyjde.
-Půlmaraton v Olomouci je nekřesťansky drahej. (Soráč, ale 1000,- za závod je docela dost) Stejně jako všechny běhy Runczech. Možná zkusím přemluvit svoji drahou, jestli by si nezkusila aspoň "ruku v ruce" ten rodinný běh. :) A pokud ne, je tu pořád možnost ve stejný termín odjet do Beskyd na noční přechod Lysá-Javorník. :)
 Červenec:
-Horská výzva na Slovensku Sice ještě nemají vybrané pohoří, ale Slovensko je kousek a tamní hory jsou srdeční záležitost! Tady je účast jistá!
Srpen:
-
svatba!! 2.8. vyběhnu společně se svojí nejmilejší na nejtěžší ZÁVOD v životě. Tím bude manželství! Držte palce, ať nám tento závod vyjde až "do cíle" :-) 
-Týden po svatbě je Hostýnská Osma Tak uvidíme, jestli nebudu mít nějakou velkou opici, nebo nepojedeme na svatební cestu (třeba do Jiljí)
Září:  
-Beskydská sedmička registrovaní s Tomem jsme a je to srdeční záležitost. Oslavíme moje loňské zásnuby a snad se i časově zlepšíme. :)
-Pokud by se konal Brněnský Masakr, šel bych do něj. :)
Říjen:
-Opět plánuji Vokolopriglu loni to byla super záležitost, takže další příležitost ke zjištění, jestli jsem se za ten rok zlepšil, nebo zhoršil. :)

Tímto výčet končí. Samozřejmě pokud bych narazil na nějaký menší závod, někde poblíž, rád na něj spontánně vyrazím. :) Z tohoto výčtu je zatím jistá jen 24 hodinovka na Lysé (zaplaceno) a B7 (přihlášeno). Uvidíme, kolik toho letos stihnu. Co se naběhaných km týká, tak bych rád překonal loňský rok (cca 1110 km). Pokud se mi podaří Husarský kousek jako loni, (z 300 km za rok 2012 na 1110 km za rok 2013) tak budu moc rád. :) Znamenalo by to nějakých 1920 km. Tak ať nežeru, chci odběhat 2000 km. :) Ale především si chci nadále užívat každý výběh do přírody s přáteli a přítomnost svoji budoucí ženy.

RUN FREE!


Jo a možná přece jenom jedno předsevzetí. :-) Budu se snažit víc psát pro CzechOUT a propagovat jej :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat