a

a

pondělí 20. ledna 2014

Playlist

Už je tomu nějaký pátek, co jsem přestal nosit na běhání MP3. Přijde mi to bez ní daleko lepší. Zvlášť když člověk běhá lesem. Daleko víc vnímá sám sebe, svůj dech a ten klid lesa a přírody. Lépe vypne mozek a slyší to, co ve městě neslyší...TICHO... Ale teď k věci... Nadpis je přece jen playlist... :)
S blížící se čtyřiadvacetihodinovkou na Lysé mě napadlo, vzít si do batůžku pro strýčka Krizi MP3. Přece jenom, když jsme s Tomem byli na Horské výzvě, nebo na Beskydské sedmičce, tak jsme mohli prohodit slovo, hlášky, nabudit se vtipem, vlídným slovem, nebo od plic si zapíč...t :-) . Jenže do tohodle jdeme každý sám. (Dobře do a z Ostravice teda jedem spolu-detailisti :-) ) Takže kdyby přišla nějaká krize, MP3 by se mohla hodit. A tak vybírám playlist.
Sorry Tome, ale holt si "proladíme krkovičku" každej sám :)
Třeba i vás můj playlist trošku něčím inspiruje. Myslím si, že by neměl být playlist jen čistě z Rockových, Metalových a podobných "turboválů", ale tak nějak vyvážený. Takže jste ready? Dobře. Jak řekl Pavel Liška v Pupendu "Jůůů lůking" ať pak můžete dělat "gójing a plejing"

Začnu trošku netradičně. Není to žádná mega nakopávací pecka, ale pro mě je to srdcová záležitost. Ani neumím popsat proč, ikdyž důvody moc dobře znám. Prostě se nedají popsat slovy na blogu. Však to určitě znáte, co tím myslím.
Hobití koncert

Další v řadě jsou Dva kroky od Pekla. Teda spíš Two steps from hell a písnička Dragon rider. Má super rychlé tempo a sálá z ní (aspoň pro mě) taková vlna euforie.
Dva kroky od pekla s dračím jezdcem


Další tu je písnička, kterou jsem právě rád poslouchával v době, kdy jsem MP3 nosil na běhání. Je to úvodní skladba z (pro mě) úžasného filmu Terminátor 2. Představa, že jste například John Conor a za váma se žene T1000 vám dokáže docela dobře zapnout "záložní zdroje" :-) Však sám James Cameron režisér Terminátora měl hrůznou noční můru o strojích z budoucnosti, které ho přišli zabít. Udělal si poznámky a fůůůů a vznikl ČOKAPIK, teda Terminátor... 

T1000

Dech a život od Audiomachine... Další pro mě epická skladba, která nemůže chybět.

Audiomachine, je mašina na dobré skladby

Castle of glass od skupiny Linkin Park mám spojený s loňským videem z 24LH. Myslím, že by taky nemělo chybět. :-)
Hrad ze skla

Všichni si jistě pamatujete seriál Pevnost Boyard. Otce Furu, Paklíče s Pačesem a závěrečné tygry a mince, které soutěžící vybírali ze studny. :-) Navíc dvakrát co jsem byl na B7, tak pokaždé tahle písnička hrála na startu závodu a atmosféra mě vždycky tak nabila energií, že jsem mohl sloužit jako zdroj elektřiny pro elektrárnu Dukovany. 

Pevnost Boyard


Určitě plno z vás zná film Into the Wild. Alexander Supertramp tam utíká před konzumní společností do Aljašské divočiny. Tenhle film je pro mě jedním z nejoblíbenějších a svým "motivem" velice blízký. Navíc má úžasný soundtrack, kterému vévodí tahle písnička.

Hard Sun

Two steps from hell dělá vážně dobré songy. Dalším z jejich dílny je Heart of courage. V překladu kurážné srdce... No myslím, že to na 24LH bude potřeba :)

Two steps form hell a Heart of courage

Blind Guardian je německá metalová kapela. Písnička Time stands still je z alba Nightfall in Middle Earth. Odkazuje na Tolkienův Silmarillion. (Opět velká srdeční záležitost) Konkrétně tato písnička pak na souboj Fingolfina s Melkorem (jedna z nejoblíbenějších pasáží knihy). Prostě nemůže v mém playlistu chybět :)

Krásný hudební odkaz na Tolkienův Silmarillion

Tahle písnička figuruje na youtube jako The XXX INTRO. Nevím, jak jsem na ni narazil, ale je taková poklidná a přesto mě dokáže nabudit. Vítej v playlistu Intro :)

The XXX-Intro

Slyšíte na začátku ten vítr a cinkot zvonců... Pro mě jeden z mnoha zvuků hor. A název? Mluví za vše. Welcome home. Vítej doma! V tomto případě nejlépe VÍTEJ V CÍLI!!!!

Radical face a Welcome home

Mohlo by tu být plno dalších a dalších. Mám spoustu oblíbených písní. Například z různých běžeckých videí, filmů, písničky s textem, ale nejdou sem dát prostě všechny. Pokud se vám aspoň jedna zalíbí a usadí se i ve vašem playlistu, ať už závodním, nebo tréninkovém, budu rád. :-) Stejně tak za tipy, co by nemělo chybět v mém playlistu na 24LH.

Hlavně ale mějte na paměti, že i běhat bez MP3 má své kouzlo! Podle mě daleko větší, než s ní.

RUN FREE!!



4 komentáře:

  1. A dívám se, že sountrackový nadšenec. Osobně si motivačně pouštím Barbara Conana od Poledourise. To je patřičně epic. http://www.youtube.com/watch?v=xteoc9zrC2w

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Barbara mám dvě oblíbené písničky. Ten prolog a pak Theology/Civilization. :) Hold soundratkcy vedou. :)

      Vymazat
  2. http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0 tohle si pustit na vrcholu LH, pak mám husí kůži :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako skladba dobrá, ale jestli bude předpověď podle yr.no pravdivá, tak se na vrcholu moc zdržovat nebudu, jako abych si to poslechl. :)))
      Myslím, že tím mrazem bude husí kůže i bez písniček :))))

      Vymazat